לפרסומות מוקצב רק זמן קצר להעברת המסר, לכן הן עושות שימוש רב בסטריאוטיפים מוכרים. כך, מלבד היותן כלי שיווקי, פרסומות מעבירות מסרים חברתיים ותרבותיים. בסדנה זו נבחן מספר פרסומות מהשנים האחרונות בכלי ניתוח סוציולוגיים, נפרק את הסטריאוטיפים המוצגים לגבי גבריות ונשיות ונפתח נקודת מבט ביקורתית.
חלוקת תפקידים מגדרית
במפגש זה נתמקד בחלוקת התפקידים במרחב הביתי תוך שימוש בדוגמאות מהחיים האישיים של המשתתפים/ות ומתרבויות נוספות. נדון במחירים של חלוקה זו ונחשוב יחד על כלים מעשיים לקידום שוויון במרחב הביתי.