אוכלוסיית המחקר: 75,000 גברים ונשים מתחת לגיל 65.
הניסוי: חלק אחד מהניסוי כלל ניתוח של 700 מיליון מילים, ביטויים ונושאים שנאספו מחשבון הפייסבוק והטוויטר של משתתפי/ות המחקר. החלק השני כלל מילוי שאלוני אישיות של דיווח עצמי על ידי המשתתפים/ות.
תוצאות: נמצא שיש הבדלים באופן הביטוי בין גברים ונשים. נמצא שנשים עושות שימוש רב יותר מגברים במילים רגשיות, החל מהפועל “לאהוב” דרך “אני מתרגשת!” וכלה בסמלים של לבבות וסמיילי. גברים, לעומתן, משתמשים הרבה יותר בקללות, בשמות מדויקים של אובייקטים, למשל דגם מסוים של קונסולת משחקים, ובאופן כללי בשפה גסה בהרבה. בנוסף לכך, גברים הרבו להשתמש במילת השייכות “שלי”, המעידה על בעלות, כאשר הם התייחסו לבת הזוג שלהן בכל הגרסאות האפשריות (“אשתי”, “החברה שלי”, “בת הזוג שלי”, “האקסית שלי”, “גרושתי”), לעומת נשים שנטו להשתמש במילה הכללית (“הבעל”, “האקס”) או התייחסו אליו בשמו הפרטי.
שורה תחתונה: נמצא הבדל באופן הביטוי של גברים ונשים ברשתות חברתיות.