אוכלוסיית המחקר: 79 מתלמדים להיות נהגי מוניות בלונדון.

רקע: מי שרוצה להיות נהג מונית בלונדון, נדרש לזכור את מפת הכבישים המרוכבת של העיר. על מנת לקבל הסמכה לנהיגה במונית, המתלמדים נדרשים ללמוד במשך 3-4 שנים את מתווה העיר.

הניסוי: נעשתה הערכה של מוחם וזכרונם של חניכים לפני ואחרי אימונים ארוכים אלו.

תוצאות: למידה של המפה המסועפת של רחובות לונדון קושרה לעליה בגודל ההיפוקמפוס, האזור המוחי האחראי על ניווט במרחב. עליה זו נמצאה רק אצל מי שהוסמך, כלומר עבר את הבחינה וקיבל אישור לנהיגה במונית בלונדון. ההסמכה המוצלחת הייתה קשורה גם לשינויים בפרופיל זיכרון.

שורה תחתונה: למידה מאפשרת שינוי במבנה המוח.